Demokratizacijom hrvatske političke scene i većom važnošću koju odnosima sa javnošću pridaju političke
stranke, tvrtke, vladine i nevladine organizacije, ispitivanje javnog mnijenja postaje važnim mehanizmom
sprječavanja komunikacijskih kratkih spojeva između javnosti i spomenutih subjekata.
Neki od primjera ispitivanja javnog mnijenja uključuju:
- Ispitivanje rejtinga političara i političkih stranaka
- Predizborna i postizborna istraživanja
- Analizu političkih poruka
- Ispitivanje povjerenja građana u važne društvene institucije
- Ispitivanje percepcije pojedinih društvenih tema
Temeljita istraživanja javne percepcije društveno važnih pitanja. Ova istraživanja često služe kao benchmark za kasnije analize razvoja javnog mnijenja.
Istraživanja koja traju vrlo kratko (oko 5 min.) i rade se na manjem uzorku, a služe za ocjenu osnovnih trendova kretanja javnog mnijenja.
Ispitivanje koje se izvode u vrlo kratkim razdobljima i čiji je osnovni cilj procjena promjene javnog mnijenja pod utjecajem važnih događaja.
Odgovorit ćemo u najkraćem mogućem roku.